بعد از گسترش اینترنت تقریبا همه چیز به صورت اینترنتی درآمده است. مثلا فکس اینترنتی، سفارش غذای اینترنتی، فروش اینترنتی، خرید اینترنتی و… در میان همه تکنولوژی‌های موجود جای تلفن‌های اینترنتی بسیار خالی بوده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چند مدتی است که به همت مهندسین شبکه در کشور تکنولوژی تلفن‌ اینترنتی بر روی بستر اینترنت کشوری فراهم شده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی تلفن اینترنتی بپردازیم و امکانات و نیازمندی‌های این تکنولوژی جدید را بررسی کنیم.

سرویس تلفن اینترنتی در کسب‌وکارهایی که نیاز به فروش بیشتر دارند و قصد دارند که خدمات خوبی به مشتریان خود بدهند کارایی دارد. با فروش بیشتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان می‌توانند پول بیشتری به دست بیاورند. طبق قاعده فروش لازم است که مشتری به کسب‌وکار زنگ بزند. همیشه مشتریان برای نهایی کردن خرید زنگ خواهند زد. سرویس تلفن اینترنتی به کسب‌وکارها در نهایی کردن خرید کمک می‌کند.

خطوط تلفن اینترنتی مشابه تلفن‌های ثابت هستند با این تفاوت که سیم کشی مخابراتی ندارند. همچنین خطوط تلفن اینترنتی با خطوط مجازی تفاوت اساسی دارد.

ویژگی های تلفن اینترنتی و تفاوت آنها با تلفن مجازی:

  • شماره تلفن ثابت اینترنتی، شماره هشت رقمی و با کد ۹ است که بدون نیاز به سیم‌کشی و تجهیزات مخابراتی، با استفاده از بستر اینترنت، در کل ایران قابل استفاده است. با این حال تلفن ثابت مجازی، شماره ثابت هشت رقمی یا پنج رقمی است که با کد ۲ یا ۸ شروع می‌شود.
  • تلفن ثابت اینترنتی، مالکیت دارد و طی مراحلی در سازمان تنظیم مقررات، سند به نام شخص یا شرکت می‌شود. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی مالکیت وجود ندارد، قراردادی است و تا زمانی که حق اشتراک ماهانه خود را پرداخت کنید آن خط متعلق به شما است.
  • تعرفه تماس در تلفن ثابت اینترنتی، تعرفه مخابراتی و دقیقه‌ای ۴ تومان است. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی، تعرفه مخابراتی نیست و دقیقه‌ای ۱۰۰ تومان است.
  • تماس در تلفن ثابت اینترنتی دو طرفه است. بدین صورت که امکان تماس خروجی و ورودی وجود دارد. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی تماس به صورت یک طرفه است و تنها امکان تماس ورودی وجود دارد.
  • در تلفن ثابت اینترنتی تماس به صورت مستقیم است و امکان دایورت وجود دارد. در صورتی در تلفن ثابت مجازی تماس به صورت دایورت منتقل می‌شود.
  • در تلفن‌های ثابت اینترنتی قابلیت داشتن یک شماره اختصاصی بر روی تلفن همراه بدون نیاز به سیم کارت وجود دارد، در واقع بهره‌گیری از ویژگی‌های یک تلفن ثابت بر روی تلفن همراه است.

شماره تلفن اینترنتی یک شماره معمولی است و می‌تواند مشابه شماره‌های معمولی از خارج کشور با آن تماس گرفته شود ولی در سیستم تلفن اینترنتی دو صفر تماس خارج کشور محدود شده است و امکان برقراری تماس با خارج کشور مقدور نیست همچنین استفاده از شماره تلفن های ایران در خارج از کشور ممنوعیت قانونی دارد.

تعرفه تماس در شماره تلفن ثابت اینترنتی معادل خطوط شهری مخابراتی است .تماس داخل استان تهران ۴۵ ریال، تماس بین استانی ۳۳۰ ریال، تماس با موبایل ۶۲۵ ریال می‌باشد. قیمت خطوط معادل مخابرات و ۲۰۰ هزار تومان است. البته بر روی خط امکانات یک سانترال کامل نیز فراهم شده که لازم است برای اطلاع از تعرفه‌های مرتبط از سایت ipvoip.ir یا alo021.com دیدن کنید.

خط‌ بصورت پیش‌فرض بر روی شماره موبایل دایورت شده است و در صورتی که اینترنت نداشته باشید با کسر هزینه، تماس به موبایل انتقال می‌یابد. البته در صورتی که اینترنت داشته باشید می‌توانید به صورت مستقیم تماس دو طرفه برقرار کنید. برای تماس به بیرون ااما باید اینترنت داشته باشید و از نرم‌افزار مخصوص استفاده کنید.

همانطور که این خطوط نیازی به سیم کشی مخابراتی ندارند وابستگی دیگری دارند که آن یک اینترنت خوب است. برای اینکه اینترنت مورد استفاده خود را برای ارتباط تلفن اینترنتی تست کنید می‌توانید یک خط تست از سایت الو ۰۲۱ بگیرید.

الو۰۲۱

جهت دریافت یک دمو تلفن اینترنتی به صورت تست سی ثانیه می‌توانید از بخش دمو آنلاین سایت الو021 استفاده کنید. در مراحل دمو تلفن اینترنتی اطلاعات شما گرفته می‌شود و یک خط به صورت تست به شما ارائه می‌شود. با استفاده از لینک دانلود می‌توانید اقدام به دانلود نرم افزار مرتبط با سیستم خود کرده و با استفاده از فیلم آموزشی نیز می‌توانید تلفن اینترنتی خود را فعال کنید.

کارشناسان پشتیبانی هم در هنگام دریافت خط رایگان در کنار شما هستند. حتما یک خط تست رایگان بگیرید.

نرم افزارهای مختلفی مخصوص هر سیستم عامل وجود دارد.

نرم افزار 3cx مخصوص سیستم عامل pc (کامپیوتر و لپ تاپ)، نرم افزار mizuDroid مخصوص سیستم عامل اندروید و نرم افزار Zoiper مخصوص سیستم عامل ios هستند.

الو 021

امکانات شرکتی که سرویس تلفن ویپ در اختیار شرکت شما قرار می دهد به قرار ذیل است:

  • سرویس صوت اولیه و تلفن گویا
  • ضبط تماس
  • انتقال تماس بر روی شماره ثابت و موبایل
  • گزارش گیری تماس
  • تماس دو طرفه
  • قابلیت جا به جایی در ایران
  • صف تماس
  • تماس همزمان
  • تماس رایگان داخلی ها
  • ارسال پیامک پایان تماس

در یک کلمه وقتی شما در همه‌ جا شماره تلفن شرکت خود را داشته باشید، هم در وقت شما و هم در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود. البته زمانی‌که شما به مشتریانتان پشتیبانی می‌دهید و همیشه در دسترس هستید، از شما راضی‌تر هستند. به خاطر داشته باشید اولین ارتباط مشتری شما بسیار مهم است و تاثیر بسیاری در مخاطب می‌گذارد و نهایی کردن فروش را آسان تر می‌کند.

بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که در حال گذر به تکنولوژی‌های نو مثل تلفن اینترنتی هستیم، پس حتما به سایت مرکز تلفن ویپ ایران با برند الو021 مراجعه کنید و یک بار این خطوط رو تست کنید و کیفیت سیستم را بررسی کنید. بهتر است که یک شماره تلفن اینترنتی برای کسب‌وکار خود داشته باشید.



لینک منبع

تلفن اینترنتی داشته باشید، تلفن های قدیمی و مجازی را فراموش کنید

رجیستری غیرقانونی ۵۰ هزار تلفن همراه

آیا iOS 11 آیفون‌های قدیمی‌تر را کند کرده است؟

تلفن ,اینترنتی ,ثابت ,یک ,شماره ,استفاده ,تلفن اینترنتی ,تلفن ثابت ,در تلفن ,به صورت ,است و ,اینترنت داشته باشید

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


وبلاگ مدیریت مالی -احمد سوری Heather's receptions ديوانگي گلاب kala-pedia ftgrhtrf damon21 armindl بسته های آموزشی پرورش دام و طیور اولین مرجع نرم افزار های کمیاب و نایاب در ایران